Ο χρόνος αποστολής της κάθε παραγγελίας ορίζεται στις 2 έως 5 εργάσιμες ημέρες.
Από τη στιγμή που θα επικυρωθεί η παραγγελία εκτελείται άμεσα και με σειρά προτεραιότητας. Παραδίδεται στην μεταφορική εταιρεία την ίδια μέρα αν έχει καταχωρηθεί μέχρι τις 15:00 ή την επόμενη εργάσιμη.
Συνεπώς όταν μεσολαβεί Σαββατοκύριακο ή αργία, η παράδοση μεταφέρεται στην πρώτη εργάσιμη που ακολουθεί.

Παραδίδουμε σε όλη την Ελλάδα και οι παραδόσεις γίνονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών COURIER CENTER, από Δευτέρα έως Παρασκευή.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε η μεταφορά της παραγγελίας σας να γίνει με άλλη μεταφορική εταιρεία, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του fortistis.gr στο τηλέφωνο 215 215 1300

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα fortistis.gr σας παρέχει τις εξής επιλογές για την εξόφληση της παραγγελίας σας:

Αντικαταβολή
Εξόφληση της παραγγελίας σου κατά την παράδοσή της στο χώρο σου με χρέωση αντικαταβολής 2,00€.
* Προσοχή: Για αγορές άνω των 500€ δεν υπάρχει δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή.
 
Πιστωτική Κάρτα
Το ηλεκτρονική πλατφόρμα του fortistis.gr δέχεται όλες οι πιστωτικές κάρτες American Express, Master Card, Visa και Diners' Club.

Χρεωστική κάρτα
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα fortistis.gr κατανοώντας πλήρως τις ανάγκες που έχουν δημιουργηθεί στην αγορά λόγο των Capital Controls, σου παρέχει πλέον τη δυνατότητα, να μπορείς να πληρώσεις και με τη χρεωστική σου κάρτα.
 
Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα fortistis.gr σας παρέχει τη δυνατότητα κατάθεσης ή μεταφοράς μέσω της υπηρεσίας e-banking του ακριβούς ποσού της παραγγελίας σας, στον Τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας, με αιτιολογία κατάθεσης πάντα τον αριθμό της παραγγελίας σου (FOXXXXXXXX) ώστε να διασταυρωθεί και να διεκπεραιωθεί άμεσα.
 
Εφόσον πραγματοποιήσεις την κατάθεση/μεταφορά του ποσού, χρειάζεται να μας αποστείλεις το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής στο e-mail [email protected] με τίτλο «Κατάθεση για την εξόφληση της παραγγελίας μου με αριθμό FOXXXXXXXX». 

Οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείς μπορείς να ενημερωθείς σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σου, πραγματοποιώντας είσοδο στον λογαριασμό σου και επιλέγοντας από το panel της πλατφόρμας την επιλογή «Οι Παραγγελιες μου».

Φυσικά και μπορείς! Επικοινώνησε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του fortistis.gr και ενημέρωσέ μας για τις αλλαγές που επιθυμείς!

1. Τηλεφωνικά στο 215 215 1300 Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 17:00.
2. Μέσω email στο [email protected] ή στο [email protected]
Μπορείς να αλλάξεις τα στοιχεία αποστολής, επικοινωνώντας μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

1. Τηλεφωνικά στο 215 215 1300 Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 17:00.
2. Μέσω email στα [email protected] ή [email protected]